mandag den 4. marts 2013

Det færdige tæppe ;)

Så fik jeg tid til at tage billeder af det færdige tæppe til stuen :)






Perfekt er det ikke - jeg skal lige øve lidt mere på det der quiltning, når det gælder SÅ store ting - men jeg er VILD med farverne og de 2 skønne stoffer sammen, så alt i alt er jeg blevet rigtig godt tilfreds med resultatet og det lyser perfekt op i stuen :))

De næste 3 uger står den på studiepraktik indenfor psykiatrien (har været af sted første dag i dag og det tyder rigtig godt) samt studiedage på Campus i Næstved, så ved ikke hvor meget tid der bliver til bloggen, men så ved I hvorfor, hvis der ind imellem er lidt stille herinde ;)

6 kommentarer:

  1. Ja der står da uglemor over hele det tæppe, med de farver ss

    God praktik til dig Lyder spændende

    SvarSlet
  2. Skønt skønt skønt! Og er vildt overrasket over, hvor meget du har kunnet få ud af det stof du købte af mig :)

    SvarSlet
  3. SÅ fint. Er bare vild med de farver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det bare fint og sommerligt! :)

    Har du været forbi min nye blog? :)

    http://rikkenprikken.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tak for din kommentar, den varmer :)