fredag den 28. december 2012

Gaverne fra ugleungerne

Udover de gaver jeg selv havde lavet, se evt, mere HER! Så fik ugleungerne også produceret et par fine gaver til Mormor & Morfar samt Farmor & Farfar...

Jeg hjalp lidt med at vise selve princippet og senere med at styre den varme ovn, men ellers klarede de selv det meste ;)

2 stk fine fine perle"skåle" blev til - den lyse til Mormor & Morfar, den mørke til Farmor og Farfar, igen børnenes egen beslutning - og lidt sjovt da det helt bestemt også er sådan de passer bedst i de forskellige hjem ;) 





Begge unger var vildt stolte over resultatet og mindst lige så stolte over at hjælpe med udpakningen når de blev givet til de glade modtagere - SÅ hyggeligt :)))

4 kommentarer:

  1. Åhhh de der Hamaperleskåle kan jeg godt huske, at jeg lavede med børnene i den sidste praktik jeg var i, mon ik den ide bliver taget i brug igen, når nu jeg skal i min sidste praktik i en SFO:-)

    Kærligst Helena
    ps godt nytår:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja de er vist meget brugte rundt omkring - det er dog vores første forsøg (selvom jeg også er pædagogudd) :)) det er ike alle institutioner der kender ideen, så fedt hvis du kan indføre den - er man stadig i et halvt års praktik den sidst pratik?


      Slet
  2. Det er noget ganske særligt at give gaver man selv har lavet.
    Og dejligt at du hjælper dine børn med at opleve den følelse:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig - jeg husker stadig hvordan jeg kunne have sommerfugle i maven når andre skulle pakke gaver op man selv havde lavet i skolen osv - jeg var så stolt og spændt :)))

      Så jeg synes ikke de skal snydes for følelsen, selvom de ikke er i institution, og deet var super hyggeligt at lave gaverne sammen med dem :)

      Slet

Tak for din kommentar, den varmer :)